Obraz

niedziela, 11 czerwca 2017

Złaz

Z samego rana w sobotę spotkaliśmy się na miejscu zbiórki i wyruszyliśmy w podróż autobusem do Zgierza. Kiedy trafiliśmy na miejsce startu, dostaliśmy mapę i ruszyliśmy na pierwszy punkt naszej wędrówki. Na punktach stworzyliśmy własną kukłę, zaśpiewaliśmy Mazurek Dąbrowskiego i dowiedzieliśmy się trochę o małym sabotażu i bohaterach "Kamieni na Szaniec". Na końcu trasy, w Grotnikach czekał na nas ciepły obiad. Po przebraniu się i rozlokowaniu w budynku, udaliśmy się na wspólne ognisko. Nauczyliśmy się wielu nowych zabaw i piosenek oraz stworzyliśmy nasz własny niemy okrzyk :). Po zjedzonej kolacji, położyliśmy się spać, a druhna z gromady "Bystre Orlęta" przeczytała nam i swoim zuchom bajkę.

Nasz pani "kukła"

Rozśpiewana Hania :)
 Śpiewamy Mazurek Dąbrowskiego
 Humory dopisywały, po pysznej kolacji ! :)

Następnego dnia rano zjedliśmy pożywne śniadanie i udaliśmy się na zajęcia sportowe. Na zajęciach bawiliśmy się świetnie : skakaliśmy w workach, ścigaliśmy się na torze przeszkód, graliśmy w kręgle, skakaliśmy przez linę i bawiliśmy się chustą animacyjną. Po tak wyczerpujących zajęciach, była chwila przerwy aby dopakować wszystkie rzeczy i przebrać się w mundury na apel. Na apelu dostaliśmy dyplom oraz nowy pistolet do kleju na gorąco ! Po tak intensywnym dniu, udaliśmy się na lody. Po pysznym deserze wsiedliśmy w pociąg i wróciliśmy do domu.